Sunday, October 31, 2010

Meyuarat Agung PBPPPP Cawangan Daerah Jelebu

Kuala Klawang 30 Oktober, 2010 (SABTU)
Persattuan Bekas Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Cawangan Daerah Jelebu (PBPPP.CDJ) telahBertempat di Hotel Sri Klawang telah mengadakan mesyuarat agungnya mulai jam 10.00 pagi.
Turuta hadir Datuk Hj Sulaiman Samad ,Pengerusi PBPPP/NS beserta Tun Hj Muskimin Tukiman,Setiausahanya.Dalam mesyuarat ini telah memilih barisan jawatankuasa bagi sesi 2010 - 2012.
Mereka terdiri :

Pengerusi : Datuk Ibrahim Che Mat
TImbalan : Hj Hussain Ab Rashid
Timbalan (W) : Hjh Zainab Idris
Setiausaha : Hj Syed Loed Syed Yusof Aljufri JP
Penolong 1 : Hj Shahwan Mansor
Penolong 2 : Hjh Saleha Manap
Bendahari : Hj Mahadi Abd Rahman
JAWATANKUASA
Datin Siti Zaharah Busu
Hjh Siti Hayati Abas
Hj Tahrim Zakaria
Mohd Razali Abd Rahman
Hj Abd Aziz Mat Baki
Hj Ismail Ibrahim

Pemeriksa Kira -Kira:
Hjh Siti Halijah Busu Hjh Rashidah Arshad.

Jam 12.00 tgh berlansung majlis jamuan 'Semarak Kasih' melibat ahli-ahli dan rakan -rakan yang telah bersara dan pernah berkhidmat di sekolah-sekolah di Daerah Jelebu walaupun menetap di luar samada di Seremban dan sebagainya.

Tetamu terhormat ialah YB Datuk Yunus Rahmat, Exco Kerajaan Negeri Sembilan /ADUN Klawang. Turut hadir sama Datuk Hj Sulaiman Samad, Pengerusi PBPPP Cawangan Negeri Sembilan,En Shafie Bakri Pengerusi Bekas Polis Malaysia, Tuan Hj Mat Sidek Sikin, Pengerusi Bekas Perajurit Daerah Jelebu.



YB Datuk Yunus memuji usha PBPPP CDJ menganjurkan majlis seperti ini, beliau telah dapat menemui guru-guru yang pernah mendidik beliau sendiri samada sesama beliau berada di sekolah rendah dan di Sekolah Menengah Bandar Tinggi (kini SMK Dato Undang Musa Alhaj). Di atas khidmat dan didikan guru-guru beliau dapat melanjutkan pelajaran ke Universiti dan menjadi pemimpin hari ini. Jasa guru tetap disanjung diingati bila-bila.



"Peranan NGO amat diperlukan dalam menjayakan progaram kerajaan demi kebaikan masyarakat setempat dan juga negara.' tambah beliau

No comments:

Post a Comment

PERTANDINGAN VIDEO PENDEK HIJRAH MERDEKA ONLINE SEMPENA MAJLIS SAMBUTAN MAAL HIJRAH 1443H/2021M

 “Bersama Menjiwai Hijrah Dan Merdeka” Assalamualaikum wrt wbt, Sukacitanya dimaklumkan bahawa Pertandingan Video Pendek Sempena Majlis Samb...