Tuesday, October 20, 2009

Taklimat Kepentingan ICT Dalam Kehidupan Masa kini.

Majlis pelancaran ICT dan penyediaan prasarana Internet Kg Gagu, Jelebu dan Jamuan Hari Raya Aidilfitri dilasanakan oleh Ybhg Datuk Hj Jalaluddin Alias, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Jelebu mewakili YB Datuk Seri Utama Dr Rais Yatim, Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan Malaysia merangkap Ketua UMNO Bahagian Jelebu pada 18 Oktober, 2009, 3.00 petang, diDewan Orang Ramai Kg Gagu Jelebu.



Turut hadir Pengurus Besar TM Negri Sembilan,Salmah Mohd Taufek, ahli-ahli Jawatankuasa UMNO Bahagian Jelebu dan pemimpin dan masyarakat Kg Gagu dan Kg Teriang.
Menurut Pengurus Besar TM Negeri Sembilan ,"Usaha dan program ini untuk meningkatkan kualiti perkhidmatan internet dilokasi luar bandar bagi meralisasikan hasrat merapatkan jurang digital antara kawasan bandar dan luar bandar dan sekali gus menyokong pembentukan generasi bermaklumat dan berimformasi ".


Taklimat ICT disampaikan oleh En Saharuddin Marzuki dari TM Negri Sembilan.

No comments:

Post a Comment

PERTANDINGAN VIDEO PENDEK HIJRAH MERDEKA ONLINE SEMPENA MAJLIS SAMBUTAN MAAL HIJRAH 1443H/2021M

 “Bersama Menjiwai Hijrah Dan Merdeka” Assalamualaikum wrt wbt, Sukacitanya dimaklumkan bahawa Pertandingan Video Pendek Sempena Majlis Samb...