Sunday, November 15, 2009

Majlis Konvokesyen TABIKA Kemas DUN Klawang 2009

Majlis Konvokesyen Tadika Kemas DUN Klawang 2009 telah diadakan pada 14 November,2009 bertempat di Dewan Perdana SMK Dato Undang Musa Alhaj (SMKDUMA ) Kuala Klawang.Majlis bermula jam 9.00 pagi.Perasmian dan penyampaian sijil dan hadiah-hadih telah disempurnakan YB Datuk Yunus Rahmat ,Exco Kerajaan N.Sembilan/ADUN Klawang.


Ybhg Tuan Syed Loed Syed Yusof ,( Pengerusi TABIKA Kg Spg Gelami) selaku pengerusi Pengelola sedang.menyampaikan ucapan kepada majlis.



YB Datuk Yunus Rahmat Exco KerajaanNS /ADUN Klawang ( 2 dari kanan ) bersama En Zuber Ghani (Penyelia Kanan Kemas Daerah Jelebu ) dan En Mansor Said ( Wakil Pengetua SMKDUMA) sedang meneliti aluan /ucapan Pengerusi Pengelola (Tuan Syed Loed Syed Yusof )


YB Datuk Yunus Rahmat sedang menyampaikan sijil dan hadiah kepada kanak-kanak yang telah tamat belajar peringkat Tadika dan tahun 2010 mereka akan masuk Pra Sekolah pula.


Kelihatan kanak-kanak ini (Mohd Thaqif Mohd Aizil ) diapit abang dan adiknya dengan bangga memegang hadiah yang diterimanya.Majlis dan hadiah-hadiah tersebut di sumbang oleh pihak Kemas dan YB Adun Klawang.Seramai 170 orang murid yang terlibat.


Kelihatan ( dari kiri )En Mohd Fauzi (Pengerusi TADIKA Tmn Bukit Kempas),En Adnan Isa (Penjaga ) En Nasir Sabtu (Pengerusi Tetap Umno Cgn Kemin) En Yusof Sahat ( Pengerusi JKKK Kg Chenor/Jelin juga Ketua UMNO Cgn Chenor) dan En Abd Rashid (Penjaga murid).

No comments:

Post a Comment

PERTANDINGAN VIDEO PENDEK HIJRAH MERDEKA ONLINE SEMPENA MAJLIS SAMBUTAN MAAL HIJRAH 1443H/2021M

 “Bersama Menjiwai Hijrah Dan Merdeka” Assalamualaikum wrt wbt, Sukacitanya dimaklumkan bahawa Pertandingan Video Pendek Sempena Majlis Samb...